Μεγάλα Οδικά Έργα

https://www.parisbillias.gr/wp-content/uploads/2023/03/flyover.jpg

Flyover

Η αστυνόμευση αντίδοτο στα… δεινά της κατασκευής του Fly Οver

Άρθρο στη voria.gr

Σήμερα η πόλη δεινοπαθεί από το κυκλοφοριακό και πρέπει επιτέλους να γίνουν έργα που θα την ανακουφίσουν. Πιστεύω ότι με την εφαρμογή του ΚΟΚ και ειδικότερων μέτρων τα οποία θα υποδείξουν οι συγκοινωνιολόγοι, τα προβλήματα στην καθημερινότητα των πολιτών κατά το στάδιο κατασκευής δεν θα είναι τόσο μεγάλα, όσο φοβόμαστε.

https://www.parisbillias.gr/wp-content/uploads/2023/04/flyover1-5.png

Flyover

Δεν υπάρχει περιθώριο καθυστέρησης!

Συνέντευξη στο Ράδιο Θεσσαλονίκη:
Το έργο ειναι ΣΔΥΤ και δεν υπάρχει δυνάτοτητα να καθυστερήσει καθώς θα προκύψουν penalty για τον ιδιώτη από τις τράπεζες που θα χρηματοδοτήσουν. O κ Μπίλιας άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να χρειαστεί ενίσχυση της δύναμης της Τροχαίας.

https://www.parisbillias.gr/wp-content/uploads/2023/08/ethniki-odos-thessalonikis-moudanion.jpg

Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών

Κλείνουν οι παράτυπες προσβάσεις στη “Μουδανίων”

Ένα ακόμα σημαντικό έργο με τη σφραγίδα της Περιφέρειας ξεκινάει μέσα στους επόμενους μήνες. Πρόκειται για την αναβάθμιση ενός βασικού οδικού άξονα της πόλης μας. Ο χρόνος μετράει πλέον αντίστροφα, για να αρχίσουν οι εργασίες μετατροπής σε κλειστό αυτοκινητόδρομο της Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών. Άρθρο του Πάρι Μπιλλια στη voria.gr

https://www.parisbillias.gr/wp-content/uploads/2023/04/flyover1-5.png

Flyover

O δρόμος που… πετάει και φιλοδοξεί να ανακουφίσει το κυκλοφοριακό.

Το χρηματοδοτικό σκέλος έχει κλειδώσει, μιας και με απόφαση του υπουργείου Υποδομών εντάχθηκε στο ΤΠΑ 2021-2025 με χρηματοδότηση 478 εκ. ευρώ. Το «Flyover» θα εξυπηρετεί 10.000 οχήματα την ώρα ανά κατεύθυνση και θα σώσει ζωές, καθώς σήμερα, σύμφωνα με τα στοιχεία, ο δείκτης θνησιμότητας στην Περιφερειακή Οδό είναι 12 φορές μεγαλύτερος σε σχέση με την Αττική Οδό στην Αθήνα.

https://www.parisbillias.gr/wp-content/uploads/2023/04/moudanion.png

Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών

Σε δημοπρασία το νέο έργο

Ο Αντιπεριφερείαρχης Υποδομών Πάρις Μπίλλιας ανέφερε: «Το αργότερο έως τον Αύγουστο να έχει αναδειχθεί ανάδοχος, να ξεκινήσουν στη συνέχεια οι εργασίες, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το τέλος του 2025». Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 35 εκατ. ευρώ και η χρηματοδότηση έχει εγκριθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης.

https://www.parisbillias.gr/wp-content/uploads/2023/04/Intrakat-Θέρμη-Γαλάτιστα2.jpg

Τμήμα Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου

Παραδόθηκε νωρίτερα ο δρόμος Θέρμης – Γαλάτιστας

Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Πάρις Μπίλλιας, τόνισε πως «ολοκληρώσαμε 6 μήνες νωρίτερα ένα σημαντικό έργο για την Περιφέρεια μας.
Ο συγκεκριμένος δρόμος είναι ένα τμήμα ενός άξονα που θέλουμε να φτιάξουμε, Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου – Χερσονήσου Σιθωνίας, προκειμένου να αντιμετωπίσουμε την αυξημένη κίνηση, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες».

https://www.parisbillias.gr/wp-content/uploads/2023/04/ανισοπεδος-κομβος-Κ11Α-1.jpg

Δρόμος Κ11 – Νέα Ραιδεστός

Νέος δρόμος απευθείας σύνδεσης με Χαλκιδική

«Ο νέος δρόμος ουσιαστικά θα λειτουργεί ως ένας νέος, συμπληρωματικός διάδρομος της Ε.Ο. Θεσσαλονίκης- Μουδανιών, που θα διευκολύνει, ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, την κίνηση προς την Κεντρική Χαλκιδική και τη Σιθωνία, παρακάμπτοντας μάλιστα την αναγκαστική σήμερα διέλευση μέσα από τη Θέρμη και τη Νέα Ραιδεστό…»

https://www.parisbillias.gr/wp-content/uploads/2023/03/logo-footer-160x160.png
Επικοινωνία
2313331188
6944287917
Στρωμνίτσης 53, Θεσσαλονίκη